× franchisor.ir

خرید ملک در اروپا با وام بانکی

 

در ده سال اخیر با افزایش ناگهانی روند مهاجرت به اروپا از کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا بدلیل جنگ های داخلی، فشار تقاضا برای خرید ملک در اروپا به شدت افزایش یافته و از طرفی بخاطر قوانین سختگیرانه ساخت و ساز و شهرسازی در کشورهای اروپایی روند رشد عرضه ملک کندتر از این تقاضای روزافزون است و به همین علت طی ده سال اخیر خرید ملک در اروپا یکی از بهترین و پربازده ترین سرمایه گذاری هاست. ثبات ارزش پول یورو و درآمد اجاره به یورو نیز از دیگر مزایای خرید ملک در اروپاست . 

وام بانکی در اروپا

موسسه حقوقی سام طی این ده سال گذشته تجربه با ارزشی در شناخت بازار ملک در اروپا بدست آورده و اشراف کاملی به جزییات و نکات مهمی که هنگام خرید ملک باید به آن دقت کرد بدست آورده است .

شما از خرید ملک در اروپا ممکن است که دو هدف را دنبال کنید یکی سرمایه گذاری و کسب درآمد ارزی و بهرمند شدن از رشد ارزش ملک خریداری شده و دوم اخذ اقامت برای خود و فرزندانتان .

اگر  هدف اول را دنبال میکنید امکان استفاده از وام بانکی برای خرید ملک در اروپا را دارید. علاوه بر آن میتوانید از تسهیلات و وام بانکی که سازندگان پروژه های ملکی ارایه میدهند استفاده کنید . ما این امکان را برای شما فراهم میکنیم که با ارایه مدارک و مستندات درست جهت اثبات توان و تمکن مالی برای بازپرداخت وام بانکی از خدمات اخذ وام بانکی برای خرید ملک در اروپا بهره مند شوید .

اگر هدف دوم یعنی اخذ اقامت را دنبال میکنید میبایست در کشورهایی که برنامه گلدن ویزا دارند و با خرید ملک اجازه اقامت به خریدار میدهند خرید خود را انجام دهید . در حال حاضر اسپانیا ، پرتغال، یونان و مالتا با خرید ملک اقامت دایم میدهند . اگر در این کشورها سرمایه گذاری میکنید امکان اخذ وام صرفا روی مازاد حداقل خریدی که این دولت ها تعیین کرده اند میسر است . در واقع حداقل آورده شما میبایست به اندازه ای باشد که اقامت شما صادر گردد و مازاد بر آن میتوانید از خدمات وام بانکی برای خرید ملک استفاده کنید .

برای کسب اطلاعات دقیق و مشاوره حضوری رایگان با ما تماس بگیرید و به سایر لینک های مفیدی که به شما ارایه شده سر بزنید .

 

برای کسب اطلاعات در خصوص خرید ملک یونان کلیک کنید

برای کسب اطلاعات در خصوص خرید ملک پرتغال کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات در خصوص خرید ملک اسپانیا کلیک کنید.

مشاوره رایگان