× franchisor.ir

افتتاح حساب بانکی در اروپا 

  

حتی در شرایط تحریم

 

افتتاح حساب بانکی در اروپا به نام ایرانیان یکی از افتخارات ارزشمند موسسه حقوقی سام نماینده هلدینگ اینوید در دپارتمان خدمات بانکی بین المللی بوده است. پس از مذاکرات طولانی با بانک ها و نهاد های مالی اروپایی و تلاش در پیاده سازی یک راهکار کاملا قانونی برای دسترسی عموم ایرانیان به شبکه جهانی بانکی بالاخره موفق شدیم این خدمات را به صورت کاملا رسمی به جامعه ایرانی عرضه نماییم.

 

 

افتتاح حساب بانکی در اروپا

افتتاح حساب بانکی در نگاه اول ساده به نظر میرسد اما بانک های اروپایی و خارجی قوانین بسیار سختی برای افتتاح حساب بانکی  در اروپا وضع کرده اند، این قوانین که به منظور جلوگیری از پولشویی اعمال شده اند، که وکلای موسسه حقوقی سام این کار را برای شما سهل و آسان می کنند. به منظور افتتاح حساب بانکی در اروپا تعداد بسیار زیادی از بانک ها از شما میخواهند که به صورت حضوری به بانک  مورد نظر در کشور مقصد مراجعه کنید، که این مستلزم این است که ویزای شنگن معتبر داشته باشید.

کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد و به صورت وکیل شما در بانک حاضر شده و تمام اقدامات اداری افتتاح حساب در اروپا را فراهم نموده و شما صرفا با دارا بودن ویزای شنگن طی یک سفر کاری برای نهایی کردن امور اداری، امضاها به بانک مراجعه خواهید نمود. با افتتاح یک حساب بین المللی در اروپا از خدمات ویزا کارت و مستر کارت و همچنین کردیت کارت برخوردار خواهید شد.

 افتتاح حساب بانکی در اروپا

 

افتتاح حساب بانکی در اتریش

این پروسه در 4 روز کاری در بانک های معتبر اتریش به صورت کاملا تضمینی انجام خواهد شد.

 

مدارک افتتاح حساب بانکی در اروپا

  1. اصل پاسپورت
  2. ترجمه رسمی شناسنامه
  3. ترجمه رسمی کارت ملی به زبان آلمانی
  4. گواهی موجودی بانکی
  5. گردش حساب 6 ماهه
  6. حداقل 2000 یورو وجه نقدبرای واریز اولیه
  7. فیش برداشت وجه از بانک معادل مبلغی که واریز خواخد شد.
  8. پرینت گردش حساب که وجه برداشت شده در ان ذکر شده باشد.
  9. برگه گمرکی فرودگاه
  10. مدرک شغلی:

برای صاحبین مشاغل:روزنامه رسمی شرکت، پروانه بهره برداری، کارت بازرگانی و ...

برای کارمندان: نامه اشتغال بکار با ذکر سمت متقاضی

  1. محل سکونت: سند ملکی یا اجاره نامه به همراه قبض تلفن و برق

 

**جهت دریافت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان ما با شماره  86087156 - 86087151 - 09126459160 ازساعت 9 الی 18 در تماس باشید**

مشاوره رایگان